הדירות המרווחות, רק שתיים בקומה, תוכננו עד הפרט האחרון מטיב החומרים, לחווית מגורים בטוחה, נעימה ועמידה בחלל מגורים רחב ידיים, שופע אור וחיוניות. אתם מוזמנים לפגישת היכרות ללא התחייבות ונשמח לקדם אתכם אל הבית החדש שלכם.
מחיר הדירה, גודל הגינה בדירות הקרקע, וגדלי המחסן מצוינים בטבלה מטה. יתכנו שינויים בכפוף להוראות משרד השיכון.

זו ההזדמנות שלכם לגור באחד משני בינייני היוקרה של א.י.אדיר בשכונה הצעירה “רובע יזרעאל” . בפרוייקט 2 ביניינים מרהיבים שנבנו בתכנון מוקפד ואיכותי. הפרוייקט טובל בפיתוח סביבתי מושקע, רחוב הולנדי, וגינה ירוקה. המבואה היוקרתית שעוצבה ע"י מעצב פנים משלימה את החוויה של באי המתחם . 

א.י.אדיר

אנו ממליצים להגיע לפגישתכם עם מספר אפשרויות לבחירת דירה מאחר ויתכן כי הזוכים שיגיעו ממש לפניכם יבחרו את אחת הדירות שתכננתם לבחור. שימו לב כי יתכנו שינויים  במידע המובא לפניכם עד למועד בחירת הדירה

בפגישתכם עמנו בתאריך ובשעה שקיבלתם תתבקשו לבחור את הדירה החדשה שלכם ממלאי הדירות שנותרו. עמוד זה מתעדכן באופן שוטף לאחר כל פגישה עם זוכה, עליכם לרענן את הדף בכדי לצפות בגרסה האחרונה והמעודכנת.

בהתרגשות רבה אנו מברכים אתכם על זכייתכם בהגרלת המחיר למשתכן, פסעתם צעד ענק לקראת בית משלכם. בעמוד זה תמצאו את כל המידע הדרוש לכם לבחירת הדירה החדשה שלכם.

מלאי הדירות מתעדכן לאחר כל פגישה | רעננו את הדף בעזרת מקש F5 לצפיה בעדכון האחרון | משבצת אדומה=הדירה נרכשה

תוכניות מכר